Питання та відповіді

1) Як виконується доставка і оплата в магазині Zicomp?.

Підприємство Zicomp привозить товари автотранспортною службою Нова пошта в кожне місто України. Заплатити за товар можна післяплатою, готівкою, переказ грошей на картку Приватбанку. Детальніше на сторінках доставка і оплата.

2) Що можете сказати щодо гарантії та повернення?.

На придбані товари діє гарантія 6 місяців з моменту покупки в нашому магазині. Детальніше на сторінці гарантія.

3) Ви можете відремонтувати та налаштувати?.

Так. Ми надаємо послуги ремонту та налаштування.

4) Який графік роботи інтернет-магазину?.

Ми працюємо з Понеділка по Неділю з 9-00 до 21-00.

5) За скільки часу можна зібрати ігровий ПК?.

Все спирається на складність конфігурації, середня тривалість збірки від 3 годин до 3 днів.

6) Чи проходить тест комп'ютер перед відправкою?.

Кожен ПК перед відправкою проходить спеціальними програмами і утилітами, а вже після відправляється.

7) У вас є можливість модернізації комп'ютера?.

Звертайтеся до нас і ми запропонуємо оптимальний варіант модернізації ПК на прийнятних умовах.

8) Як сформувати конфігурацію комп'ютера?.

Якщо вам важко або не знаєте як правильно сформувати конфігурацію, звертайтеся до нас і наші фахівці підберуть оптимальний варіант співвідношення продуктивності і ціни.

9) Як швидко товар доставляється на склад?.

Оформивши замовлення до 12-00, як правило, доставляється в день замовлення. Після 12-00 на наступний день. Уточнити терміни доставки можна на сайті https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate.

10) Як перевіряється товар на новій пошті?.

Після того, як товар доставлений на відділення ви будете повідомлені. На відділенні у вас є приблизно 15 хвилин для повного огляду обраного вами товару.

11) Не знайшли питання, що цікавить?.

Задавайте сміливо за адресою zicompcorp@gmail.com і в найкоротші терміни відповімо вам.