Як замовити товар в інтернет магазині Zicomp

Найбільш відомі способи оформлення замовлення:

Самостійно через кнопку "Купити" в кошику магазину, заздалегідь підібравши потрібний товар. В кошику, ви заповнюєте всі необхідні дані для доставки товару на склад.

Заповнюєте поля ПІБ і мобільний телефон, вибираєте швидкий і зручний спосіб поставки товару транспортною службою (Нова пошта), вивезення з пункту видачі та оплати (готівкою, розрахунок у відділенні доставки, на картку Приватбанку).

Важливо!

За товар необхідно внести передоплату в сумі 200 грн на картку ПриватБанку, у разі якщо попередня оплата не буде нарахована, замовлення скасовується.

Внісши передоплату до 17:00 товар буде висланий в цей же день, якщо пізніше, то на наступний.

Прийнявши від вас заявку ми відправляємо на номер мобільного або по вайберу номер пластикової карти Приватбанку для передоплати.

Через кнопку "В один клік" в розділі картки товару. Такий спосіб швидше вище згаданого, досить тільки заповнити поля ПІБ, номер мобільного і менеджер по продажам протягом 5 хвилин вам передзвонить для уточнення деталей доставки та оплати.

По телефону (068) 106 30 71. Вся інформація передається менеджеру по електронній пошті shop@zicomp.com.ua, скайпу або вайберу.

Підготовка товару до відправки.

Прийняте замовлення відправляється в день надходження заявки до 17-00 або на наступний день. Кожне замовлення проходить ретельну перевірку.

В середньому діагностика займає до 3 годин. Приміром, якщо перевіряється пк, то детально тестується мікропроцесор, оперативка, жорсткий диск, відеокарта, ігри, браузери, аудіо/відео.

Як відбувається відправка товару.

Товар акуратно запаковується і відправляється покупцеві в день оформлення замовлення або на наступний день.

З моменту відправки товару ми по СМС оповіщенню або по вайберу повідомляємо покупцеві номер товарної накладної для отримання товару на складі.

По приїзді товару на склад, ми відправляємо ще одне СМС повідомлення з можливістю забрати товар на складі.

Що потрібно для перевірки та отримання товару на руки?.

В першу чергу необхідно мати при собі свідоцтво, що засвідчує особу (паспорт). Підтвердивши особу, можна оглянути товар протягом 15 хв. повідомивши попередньо номер товарної накладної.

Переконавшись, що товар відповідає очікуванням, спокійно погоджуємося з умовами прийняття замовлення і забираємо.

Посилка на відділенні "Нова пошта" безкоштовно зберігається 5 днів. Після закінчення часу стягується додаткова оплата за кожен день у розмірі 15 гривень.